.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تدوين سند استاني نانو فناوري در مازندران
نخستين سند استاني نانو تكنولوژي كشور در مازندران تدوين شده است. اين سند در 5 مرحله كه نتايج آن مورد بهره‌برداري تمام سطوح اجتماعي، اقتصادي و صنعتي استان ...
تدوين سند استاني نانو فناوري در مازندران

مدير‌كل طرح و برنامه‌ريزي استانداري مازندران گفت: نخستين سند استاني نانو تكنولوژي كشور در مازندران تدوين شده است. 
  
به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس يدالله طهماسبي افزود: نانو فناوري از فناوري‌هاي نوين بوده كه از آن به عنوان انقلاب صنعتي دوم نام مي‌برند.
وي اظهار داشت: بنا به تعريف فناوري نانو توانايي به دست گرفتن كنترل ماده در ابعاد نانو متري و بهره‌برداري از خواص آن است.
طهماسبي با بيان اينكه در تدوين سند چشم‌انداز 20 ساله كشور اهميت زيادي به اين موضوع داده شد، تصريح كرد: بر‌اساس تأكيدات مقام معظم رهبري استان مازندران به عنوان نخستين استان از 5/1 سال گذشته گام‌هاي مؤثري در جهت فراهم كردن بستري مناسب در راستاي تدوين سند راهبردي فناوري نانو بر‌داشته است.
وي خاطر‌نشان كرد: سند راهبردي فناوري نانو در استان مازندران با كار‌فرمايي استانداري، مجري‌گري دانشگاه صنعتي بابل و مديريت محسن جهانشاهي و همچنين نظارت دانشگاه مالك اشتر در خرداد سال جاري به امضاي طرفين رسيده است.
مدير‌كل طرح و برنامه استاندري مازندران در پايان گفت: اين سند در 5 مرحله تدوين شده كه نتايج آن مورد بهره‌برداري تمام سطوح اجتماعي، اقتصادي و صنعتي استان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

كيوان اميني 10 مرداد 1386
با سلام: معمولا" هروقت شمال نيوز با يكي از مديران موفق مصاحبه ميكند شمارش معكوس آن مدير شروع ميشود خدا پشتيبان يداا... باشد . البته تهيه سند نانو تكنولوژي آن هم توسط دو دانشگاه مورد اشاره نشان از وجود روابطي بجاي ضوابط دارد و ميتوان انتظار داشت كه به چند صفحه محدود خواهدشد وهيچوقت اجرايي نخواهدشد.خدا عاقبت مازندران را بخير كند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.